rombongan cik rose ke UTARA tanah air..tapi xsampai perlis lag laa..nak kate rombongan boleh jugak la..padahal 2 org ajer..hehe..
cerita nyer bermula dari Sungai Petani atau lebih dikenali dengan panggilan S.P oleh orang2 utara..kami tiba di rumah Fahmi dalam pukul 2. mcm biasa dah datang lambat. org pon dah banyak yang balik..sebbaik lauk still banyak..kalo idak kebulur la jawabnya. Makan best. Lagi best sebab ada tapai..terbaik!! sangat sedap..makan sampai xpandang org kiri kanan la..siap perabiskan tapai kat meja buffet tue..buruk tak perangai. xpe2 sbb org xramai dah..xde la malu sgt..jauh nie dtg nak makan tapai sodap..hehe..
![]() |
| Tahniah Fahmi!! Semoga bahagia ke akhir hayat. |
![]() |
| inilah dia "don Chak" |
![]() |
| At Pantai Murni, Yan |
![]() |
| Arked Tj. Dawai - beli ikan masin, brg2 kering seafood. yang penting Belacan Tumbuk!! |
![]() |
| jetty tanjung dawai. Naik bot ke pantai Merdeka sebelah sana..Tambang RM2 je aku rasa |
![]() |
| jetty |
![]() |
| Angin kuat betul belah petang |
![]() |
| Memori dirakam ~bersama ida, basir dan batrisyah |
![]() |
| dalam Arked tanjung Dawai..macam2 ada.. |
![]() |
| Restaurant betul2 tepi pantai..sangat best! |
![]() |
| ida's treats..thanks ida..mmg sedap!! ikan bakar, kupang macam2..terbaek! |
rasa best sangat trip kali nie. maybe akan datang lagi ke sini..tak tau la bile kan..tunggu!!











No comments:
Post a Comment
* Thank you for your comments
* Please come again read my blog :)